צרו קשר

תוסף נגיש אקספרס הינו תוסף נגישות חדשני לאתרי אינטרנט הן לבעלי אתרים קיימים והן למעוניינים לבסס נוכחות חדשה באינטרנט. תוסף זה, שפותח על ידי צוות מתכנתים מובילים ומוסמכים בתחום, על מנת להבטיח עמידה בכל התקנים והתקנות, תוך מתן הגנה משפטית מקיפה לבעלי עסקים.

בתגובה לדרישה החוקית של נגישות אתרים, תוסף נגיש אקספרס לא רק מתמקד בעמידה בהתחייבויות משפטיות אלא גם נותן עדיפות לחוויית משתמש. התוסף משתלב בצורה חלקה באתרים מבלי להתפשר על מהירות, אסתטיקה ויזואלית או פונקציונליות, מה שמבטיח חווית גלישה חלקה לכל המשתמשים.

יתרה מכך, התוסף פונה למגוון רחב של פלטפורמות כולל וורדפרס, Wix, Shopify ועוד ומציע פתרונות עבור סוגים שונים של אתרים – בין אם מבוססי תדמית, מסחר אלקטרוני או אתרי הכרויות, ללא קשר לגודל או למטרה.

מאפיין אחד בולט של תוסף הנגישות הוא מודל הרישוי הייחודי שלו. בעלי אתרים רוכשים רישיון חד פעמי מהחברה לכל החיים! ללא צורך בחידושים שנתיים, בניגוד לתוספים הרווחים בשוק.

התוכנה פותחה תוך הקפדה על הנחיות הנגישות וניתנת לעדכון לפי הצורך כדי לשקף כל שינוי בתקנים. נגיש אקספרס לא רק מבטיח ציות לחוק אלא גם מתחייב לעדכן את בעלי האתרים בכל עדכון רגולטורי ומספק פתרונות חסכוניים לעדכון התוכנה בפלטפורמות קיימות, המציע חיסכון משמעותי בהשוואה להתקנת תוסף חדש.

למה חשוב להנגיש אתרי אינטרנט?

בעידן הדיגיטלי של היום, אי אפשר להקל ראש בחשיבות הנגישות באתרי אינטרנט. נגישות עוסקת בהבטחה שכל האנשים, ללא קשר למוגבלות כזו או אחרת, יוכלו לגשת לתוכן מקוון ולקיים אינטראקציה עם התוכן או השירות הניתן בהם ביעילות. זהו היבט בסיסי של הכלה וגיוון בתחום הדיגיטלי.

אתרי אינטרנט נגישים מועילים למגוון רחב של משתמשים, כולל אלה עם ליקויים חזותיים, שמיעתיים, מוטוריים או קוגניטיביים, כמו גם לאוכלוסייה המזדקנת. על ידי יישום שיטות עיצוב נגישות, אתרי אינטרנט הופכים ידידותיים יותר למשתמש, ומספקים חוויה חלקה לכולם ובכך לא רק משפר את שביעות הרצון של המשתמשים אלא גם עוזר לעסקים להגיע לקהל רחב יותר ועלול להגדיל את המעורבות וההמרות.

יתרה מכך, נגישות היא לא רק ציווי מוסרי – היא גם דרישה משפטית בעולם ובישראל בפרט. עמידה בתקני נגישות לא רק מפחיתה סיכונים משפטיים אלא גם ממחישה מחויבות לאחריות חברתית וגישה שווה למידע ולשירותים.

צריך ייעוץ או ליווי ממורשה נגישות לעסק שלך ?

צור איתי קשר עוד היום

"*" אינדוקטור שדות חובה

רוצה לדבר ישירות? זמין גם בנייד 052-3423747